Zuid-Korea - Reisverslag uit Suwon, Zuid-Korea van Paul Compen - WaarBenJij.nu Zuid-Korea - Reisverslag uit Suwon, Zuid-Korea van Paul Compen - WaarBenJij.nu

Zuid-Korea

Door: Paul Compen

Blijf op de hoogte en volg Paul

24 Juni 2006 | Zuid-Korea, Suwon

Hallo,

De komende weken zal ik in Zuid-Korea doorbrengen. Aan de universiteit van Ajou te Suwon ga ik enkele vakken volgen gedurdende de zomerperiode. Net als in Montpellier zal ik proberen af en toe een update op deze weblog te zetten, zodat jullie kunnen zien dat alles goed met me gaat ;).
Ik vertrek maandag 26 juni vanaf Schiphol. daar zal ik met Russian Airlines tot Moskou vliegen. Enkele uurtjes later vlieg ik dan verder met Korean Airlines tot in Seoul (Korea).
Fijne vakantie allemaal!

Groetjes,
Paul

  • 24 Juni 2006 - 11:45

    Koen:

    Heey paul, mooi man korea, ben benieuwd hoe je het daar zal hebben. hoe kom je erbij om daar heen te gaan?

    Succes
    grt Koen

  • 24 Juni 2006 - 12:20

    Bart:

    Hey Paul,
    Helaas heb ik je niet meer gezien voor je naar Korea vertrekt! Ik wil je daar heel veel succes en plezier toenwensen! Ik zal regelmatig deze weblog in de gaten houden!

    Groetjes Bart

  • 24 Juni 2006 - 12:48

    Jet:

    Hee Paul!
    Wat leuk, ik ga je website zeker in de gaten houden!
    Jammer dat we elkaar niet meer kunnen zien.
    Heel erg veel plezier daar, en geniet ervan!!

    Groetjes,
    Jet

  • 24 Juni 2006 - 15:15

    Hugo:

    Dat je het net zo leuk mag hebben als in Montpellier!!! ;)
    succes!

  • 24 Juni 2006 - 15:35

    Ellen:

    Hai Paul,
    Ik wil je heel veel succes wensen in Zuid-Korea en maak er een mooie tijd van! Ik zal je weblog regelmatig bekijken!

    x Ellen

  • 24 Juni 2006 - 17:08

    Marion:

    Hey Paul,
    jij bent goed bezig met al je wereld reizen! Super gaaf dat je dat allemaal doet! En je ziet nog eens wat!
    Ik wens je heel veel plezier daar en een goede reis en tot in Budel dan maar!
    Groetjes Marion.

  • 24 Juni 2006 - 17:40

    Chantal:

    Hey Paul,

    heel veel plezier. Zie je na de zomer wel weer, hopelijk dan echt..

    groetjes Chantal

  • 24 Juni 2006 - 17:52

    Wieteke:

    Ja, jij wereldveroveraar.
    Ik zal aan je denken Guapaultje. Pas goed op jezelf en maak er een feestje van.
    Kus Wieteke

  • 24 Juni 2006 - 20:05

    Voerman:

    interresante reis toegewenst.
    groet

    voerman

  • 24 Juni 2006 - 21:04

    Lutgarde:

    hoi paul ik wens je veel succes in korea en geniet er van en pas goed op je zelf , ik zal je website zeker volgen .groetjes uit achel lutje

  • 25 Juni 2006 - 15:45

    Rian:

    Hey Paul,
    Veel succes en plezier in Zuid Korea. Maak er een mooie tijd van!

    x Rian

  • 25 Juni 2006 - 15:58

    Tijs:

    Ha Polle,
    arrangeer het in Z-Korea. Pak het waterpijpke en de flessen wijn al maar in! Groentjes
    Tijs

  • 26 Juni 2006 - 07:43

    Caroline:

    Hey Paultje,
    Heel veel plezier! We zullen je missen met de Vierdaagse! Super dat je er was afgelopen donderdag en tot snel!
    x Caroline

  • 26 Juni 2006 - 20:12

    Marlies:

    ha paul,
    leuk dat je deze site aan hebt gemaakt! Ik ben benieuwd hoe je het daar gaat vinden. Veel plezier en misschien tot ziens bij Jantina.
    Greetz Marlies.

  • 27 Juni 2006 - 16:54

    Charlotte:

    Hoihoi! Zuid-Korea, da was wel ff schrikken want das nie bepaald dichtbij!is da omda nederland uit het WK ligt da je zover gaat vluchten :p ma ik wens je hartstikke veel succes daar en hopelijk wordt het even goed als Montpellier :)

    Groetjes,
    Charlotte

  • 28 Juni 2006 - 20:21

    Esther:

    Hee, Zuid-Korea, hmm klingt erg interessant. Maar dat is Erwin dan weer eens vergeten om mij te vertellen. Ik ga nu naar Potsdam bij berlijn verhuizen. Hoop dat je daar een keertje op bezoek komt als je weer terug bent. Heel veel plezier in Korea Paul.

  • 07 Juli 2006 - 14:48

    Qiao:

    Paul,i hate you!!!!!!!
    je ne comprend pas du tout!!!!!!!!!
    you write chinese the next time please,ok?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Suwon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2006

Ni hao!

06 Augustus 2006

Annyunghaseyo!

20 Juli 2006

Symposium en modderfestival

11 Juli 2006

Niet geraakt!

04 Juli 2006

update
Paul

Actief sinds 24 Juni 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 36253

Voorgaande reizen:

26 Juni 2006 - 22 Augustus 2006

Mijn eerste reis

17 Mei 2010 - 30 November -0001

Fietstrip

Landen bezocht: