Monaco - Reisverslag uit Monaco, Monaco van Paul Compen - WaarBenJij.nu Monaco - Reisverslag uit Monaco, Monaco van Paul Compen - WaarBenJij.nu

Monaco

Door: Paul Compen

Blijf op de hoogte en volg Paul

01 Oktober 2010 | Monaco, Monaco

Over dit mini-landje valt weinig te vertellen. Ik was er al een paar keer geweest, vandaar dat ik er ook niet echt bij stil heb gestaan en niks bezocht heb. Monaco heb ik sowieso nooit erg begrepen. De meeste mensen zijn erg vermogend, maar wonen in een flatgebouw met een Ferrari voor de deur. Monaco is het enige land waar ik in een uur vijf keer een Ferrari heb opgehouden met mijn fiets. Moeten ze maar niet zo’n brede auto kopen ;).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Monaco, Monaco

Fietstrip

Fietstocht

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2010

Einde: laatste verslag

01 Oktober 2010

Monaco

18 September 2010

Foto Bosnie en Kroatie online

04 September 2010

Foto's Hongarije online

03 September 2010

Kroatie deel 1
Paul

Actief sinds 24 Juni 2006
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 36186

Voorgaande reizen:

26 Juni 2006 - 22 Augustus 2006

Mijn eerste reis

17 Mei 2010 - 30 November -0001

Fietstrip

Landen bezocht: